luni, 4 august 2008

Timpul in Biertan

Timpul s-a scurs si am ajuns si aici..la vacanta..desi sunt iarasi in bucuresti simt cum timpul e inca de partea mea si mai sta un pic.
Am fost pentru 6 zile la Biertan un satuc sasesc uitat de lume parca,cu case vechi si toate la fel,cu cetate si cu paduri,cu parau care poarta acelasi nume cu satul,cu locuitori amabili dar care timpul pare ca nu vrea sa -i imbatraneasca.. Am fost rupta de lume pentru 6 zile care au trecut greu de tot...
Cand am plecat nu credeam sa ma intorc cu atat de multe satisfactii,cu atatia noi prieteni..Si totusi am cunoscut niste oameni tare faini,am invatat o gramada de lucruri,am venit mai implinita..
acum ma pregatesc pentru un nou camp in tulcea..sa ne auzim cu bine

PS:Pentru cercetasii participanti:mi-e tare dor de voi si astept sa ne vedem cat mai curand!

Gata oricand!

Niciun comentariu: